3/31/2010

I don't know if you noticed anything different

See on hea kevad. Istun peaaegu nagu suvel siin oma toas rõduuks pärani, õhk on värske ja tärkav ja olen tänulik, et ma ikka veel siin olla saan. Sügis on liiga kaugel ja ei tea, mis siis saab, aga sel suvel võib olla täpselt selline maitse nagu J ja L'iga eile, kui käisime kohtades, mida nad tahavad läbi käia, et viimast võtta (no nii öeldakse ju) enne mõneks ajaks kaugele minekut.


Mul on puhkus ja päevad ei ole hommikust õhtuni ja hommikuni plaane täis, aga midagi on ikka natuke puudu. Eriti nüüd, kui on aega sellele mõelda. Ja järjest tühjemaks jääb. Veerandsajandi kell tiksub vist. Õudne, ma ei tunne ennast üldse nii vanana. Bla-bla.


Järgnev laul pole küll minu maitse, aga video on nii soe ja armas, et vajab äramärkimist:

Nii vähe aega ja nii palju imelisi videosid/laule!


the things that keep me alive keep me alone

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kuula, fink - sort of revolution'it