11/03/2006

MINEVIK
Esimese klassi õpetaja nimi: Keegi Pihlakas
viimane sõna, mida sa ütlesid: Äratus!
viimane laul, mida laulsid:
viimane laul, mis sind kummitas: Lamb "B-Line"
viimane inimene, kellega sa rääkisid: Üritasin äratada kolme laipa enda seljataga, kes käskisid ennast umbes nüüd üles äratada, aga ma ei suuda seda.
viimane film, mida sa nägid: "Pianist"
viimane netilehekülg, mida külastasid: orkut.com

OLEVIK
mis on su CD mängijas hetkel: tühjus, õigemini täiesti hetkel, varsti läheb sinna Merilyni kingit' megamix.
mis värvi sokke sa kannad: musta värvi oravalõustade ja pähklitega
mis on su voodi all: raamatud, tolm, läpakakott
kuidas ilm hetkel on: Eilsest alates "Lumi tuli maha ja valgeks läks maa"
mis kell sa täna ärkasid: 6.30, magama läksin vist enne kuut veidi
mis su telekas praegu käib: mu lemmiksaade - "Must Ekraan"
kui palju lähedasi sõpru sul on: oleneb, mida lugeda lähedaseks
kui palju vaenlasi sul on: ei tea :D andke teada!

TULEVIK
kellega sa tahaksid abielluda: sellega, kes suudab mind õnnelikuks teha ja kelle mina suudan õnnelikuks teha
kuhu sa praegu minna tahaksid: koju, aga väljas on brrr
milline su kajäär välja näeks: huvitav
kus sa tahaksid elada: mugavas privaatses kohas
mitut last sa tahaksid: ühte
laste nimed: maailmas on palju lapsi, ma ei tea kõiki nimesid
kuhu sa mesinädalateks minna tahaksid: Itaaliasse
milline auto sul on: nummi põrnikas
kui vanalt sa abiellud: pidi vist 26 olema, aga ma ei usu hästi sellesse ennustussse

*****

Niisiis vahelduseks midagi mõttetut ka *naer* No okei, midagi eriti mõttetut. Peale tänaöist filmi tundub paljugi mõttetuna. Aga see läheb üle :)

Kommentaare ei ole: