11/11/2006

Sexy-time, high-five!

Käisin siis ka lõpuks seda Borati kultuurifilmi vaatamas. Einojah, iseenesest selline nilbe, aga kuradi naljakalt nilbe. Ja kui inimene tahab ennast ja teisi lolliks teha, siis palun väga. Peaasi, et nalja saab.

Peaasi, et selgeks saab, on üks teine põhimõte. Ma ei kannatanud enam ja "made a verbal explosion". Sain ka vastureaktsiooni, suhteliselt kaalutletu, niiet mul on kerge seda uskuda. Esimene šokk kestis ainult pool tundi, siis sain aru, et tegelikult see vastus ongi lihtsam, isegi kui miski minus veidi ikka veel ei usu, kogu seda asja. Njah, saan hakkama. Olen ju tubli. Aga loomulikult kardan ma bitšiks muutuda, sest kuskilt läheb ju kannatuste piir. Ma ei taha tegelt teada, kui paljudele ma oma valede inimeste obsessimistega haiget olen teinud. Selles mõttes ma ju ei olegi hea. Ainult head on ära teeninud õnne. Ma olen suutnud ennast veenda.

Illusion eile oli punkt i'l. Mul on hea.

Kommentaare ei ole: