2/20/2008

Parem rohkem kui vähem.

tangles ütles:
tere, mati. kes sa oled?
Mati ütles:
tere,minul on kõva munn,tahad saada orgasmi

Selline huvitav vestlus siis. Suht mittenaljakas, sest ma ei tea, kust võis keegi sellistel eesmärkidel mu aadressi saada. Ups.



Aga nädalavahetus oli hea. Algas juba reedel, kui ma endal ise kipsi maha võtsin, sest valutasid kõik kohad peale haige jala. Nii mõnelgi hetkel maakodus olles tundsin, et olen endas tugevama külje leidnud või vähemalt nupu millega seda teatud nõrkust vähendada.

Hirm on ikka veel vahelduva eduga. See kõikehõlmav hirm, et ma ei jõuagi kuhugile ja et praegu ongi nii hea, kui see saab olema. Ehk siis mitte piisavalt. Vahel veidi vaibub, aga siis tuleb tagasi vähemaks ajaks, aga veel suuremana. Tegelt ma väliselt suudan vist isegi täitsa normaalse inimese mulje jätta.

Aga see pole raske.

Kommentaare ei ole: