2/14/2008

Two feet on the ground.

Jälle üks horoskoop, milles ei saa pettuda.

"Dear Laura, this is your horoscope for Thursday, February 14th:

Scorpio,
You will go back into normality feeling a little bit tired, so treat yourself to long periods of relaxation, especially at work. In Love, you will be dreamy and your partner will not disappoint you. Tip: keep both feet firmly on the ground."

Niisiis, esiteks ei ole miski normaalne, ka mitte minu reaktsioon praegusele. Naljakas on ja kuidagi kerge. Välja arvatud mu väsimust kirjeldav mu parem jalg, mis saab kogu koormuse endale.

Tööl ma ei käi, sest mul on puhkus. Partnerit mul pole ja armastus on tõesti unistus. Aga kõige lahedam soovitus on hoida mõlemat jalga tugevalt maas, sest hetkel on käsil mu elu esimene kipsikogemus.

Kõige lihtsam on öelda, et ma jäin ülekäigurajal jalgapidi auto alla, sest nii see oli. Õnneks oli sellel autol head amordid ja väga suuri kahjustusi polnud, kuigi tonn veeres üle mu hüppeliigese. Ühesõnaga murdu pole, ainult kompressioon ja nahk on veits maas. Arst arvas, et kõige targem on kipsistada. Mul oli pidevalt suht naljakas ja endiselt sedasi. Aga kahjutunne on teksade rebenemise pärast ja et reedel jääb Põltsamaal kontsert andmata (minul, koor ikka esineb). Ohjah. Selline vahepala siis...





Pidage mind ikka sõbrapäeva puhul meeles ja tooge kommi ja kallistage ka :) Või noh mina teid pean. Aitäh :)

Ja kõigile sjuupertuuper sõbrapäeva. "Ei kommertsile!" ja "Jaa kallidele!". Kallistan soojalt.

Kommentaare ei ole: