4/08/2009


Haned tulid eile. Olin just koju jõudmas, kui midagi võimsat mu peakohal häälitses. Taevas oli tume ja õhtu jahe, nagu ühele varasele kevadööle kohane, ja suure V-tähe nägemiseks pidi veidi pingutama. Oh, taevas, lõpuks ometi!


Eesti otsib lemmiklaulu. Kogu selle hordi realityshow'de ja muude vaimuvaevajate on just mainitud saade meelihellitav. Norida muidugi saab, aga mitte selle saate mõtte kallal. Nii armas, et nad said Tartu tänavate tuttavad näod endi lemmiklaulusid kaamera ees laulma. Mina ei julgeks, aga lemmiklaulule mõeldes kerkis ikka üks esile, mis nüüd juba pikemat aega heliseb. Isegi objektiivselt võttes (kui sõnade autor poleks üks mu kalleimaid sõbrannasid), ses pole midagi, mis ei vihjaks ühele korralikult südantsoojendavale lemmiklaulule, mida saab ikka ja jälle igas asendis ja hetkes kuulata. Tervitused Sulle, kallis K, ja Bonzo'le, Tõun'ile ka (neid saab Gen'is varsti kevadtuuril kuuldanäha, wii! 28.04.2009 /19.00/Tartus Genialistide Klubis)


http://www.bonzojatoun.ee/esikylg.html



Meekarva taevas su ärgates kõrval

mesised mõtted ja mesine meel

mee moodi mahe ja magus ja armas

Sinuga rääkida mesine keel


mee lõhn ja värv mu südame ligi

oled mu päike ma olen su kuu

aja ja ruumi must nukrus kui pigi

hajub kui naeratab mulle su suu


meemõtteis päevad täis leebust et olla

natuke veel ja veel kauem täis tuld

peale meid tulgu kõik mis tahab tulla

minu sees sina on kallim kui kuld


meevärvi liivaks muutun su ümber

rändurid kõrbes las maitsevad vett

seni kui hingest nii palju on anda

armastust magusat jagan kui mett


puudutus õhkõrn su hommikuvalgel

Sinuga ärgata lõputult võin

see mis nii valus nüüd äkki on selge

Jumal meid meelega rumalaks lõi


(Kati)

Kommentaare ei ole: