5/17/2010

I wonder what's wrong.

Astun rõdule. Nina Simone laulab, et litl daalin, siit tuleb päike. Hingan sisse. Tuuleõhk toob pahvaka mu ninna. E i s a a o l l a ! S i r e l ! ...ja tädikesed müüvad juba piibelehti. Kui ma tahaksin kunagi muul ajal sündinud olla, oleks see just sellisel ajal, kui piibelehed õitsevad - uskuge mind, ma keelduks kõigist muudest lilledest. Ja kui saaks, siis istutaks endale sirelimetsa toanurka, paar kaske ja nende alla igiõitsevad piibelehed. Jep. Täpselt nii täitumatud soovid mul ongi.

Nagu näiteks poes, kui tahtsin ühtainumast õuna ja selleks lappasin 3 õunakasti läbi ja lõpuks mõtlesin, et see kuradi pinnapealsus, haarasin esimese, mis paistis enamvähem ja toppisin korvi. Kui seda nüüd uuesti vaatasin... see loll õun on väga katki ühe külje pealt. Siin on peidus ka sügavam moraal, aga järgmine kord jätan pettumuse vältimiseks ilmselt lihtsalt ostmata.

Kass teeb rõduserval mingit müstilist akrobaatikat, aga ega ma ei imesta, et tedagi, eunuhhi, õue kisub.


mai beibi dõunt keer foor kaaars and reisses mai beibi dõunt keer foor haalftõun pleisses

dõunt juu tsast laaav niina simõun

Kommentaare ei ole: