7/09/2010

Discoveries.



Töö töö töö. Aga tee tööd ja siis saad ka vaba aega.

Teisipäeval mitmete töö-öödega kogunenud magamata und vältides tegime J-ga peaaegu sihitu tripi Läti piiri lähedale mere äärde. Oen alati arvanud, et mu alalhoiuinstinkt ei lubaks mul teha selliseid seiklusi, milles pole midagi kindlat. Ja tagasi mõeldes oli reisi ajal ainus kindel teadmine see, et kuhugile me ikka jõuame ja kuidagi ikka hakkama saame. Ja mingi usk minus taastus või tekkis, sest pole kindel, et seda varem oligi. Et inimesed on enamasti ilusad ja head, seda nagunii, aga seda, et kuidagi ikka hakkama saab, ilma sõjaolukordadeta, ilma paanikata, ma ei mäleta.


Ja see on hea tunne.




Nagu näha, on mul veel häid avastusi - Fernand Khnopff, kelle tööd meenutavad mulle veidi Klimti!




Kommentaare ei ole: