3/25/2009

Kevadpuhastus.

L. läks ära. Oot, ma proovin seda veidi vähem masendavalt öelda - läks reisile määramata ajaks. Kääks.


Eile üritasin leida keerulisemat sõna väljarände asemele, sest muidu kõlab see nagu kured lendaks kevadeks minema. Samas... Ega see sellest väga kaugel ei olegi. Ei oska enam määratleda, kas tugevamad lähevad ära või jäävad paigale. Kuigi mu enda sees on nii palju vabandusi, mis ära ei lase minna, ometi tahaks, tahaks, tahaks! Maksaks keegi mu õppelaenu või töötaks 2 aastat minu nimel V's (VH maksab õppelaenu aasta ette ja aasta taha), tuleks koliks Uuele tänavale, võtaks mu kassi (ok, seda ei pea). Ah, whatev.


Mul on ju ikkagi puhkus. Tööst. Alkoholist. Sigarettidest.


Kevadpuhastus. Every way.



OST: KingsOfConvenience&NorahJones&JoshuaRadin& so on.

2 kommentaari:

udukaru ütles ...

liiguvad nii tugevad kui nõrgad, kes ees, kes taga :D
koli tallinna :D see on peaaegu nagu välismaa, külm, kõle ja üksildane paik, ja siis oled jälle õnnelik, kui Tartusse-Viljandisse tagasi saad :D

Laura ütles ...

Varsti. 4 p'evast peaks piisama, eksja? 16-19.04 :D