8/11/2009

(Dis)plays.






Mälestustelappamine käib. Näituse heaks olen juba mitmeid päevi ohverdanud ja pilte edasi-tagasi klõpsutanud. Igatsus on, nagu alguses. Kõik pildid on hoopis värvilisemad peas ja lõhnad tulevad meelde, süda hakkab kiiremini lööma ja jalad lähevad nõrgaks. Nagu armudes. Aga tegelikult on viimasel ajal on nii-tuim-nii-tuim olnud. Ja üllataval kombel oli see nii kuradi nauditav, kuigi nüüd maksab see kõik kätte.

Kõik mu ümber ja sees räägib sellest, et muutustetuuled teevad ilma. Kui ainult suudaks hirmust ning vanadest asjadest lahti saada, sest muidu ei mahu uus ära ja lähen lihtsalt lõhki.


Pean iseendale meenutama Zen munga ja üle ääre ajava teetassi juttu. KUI PALJU olen seda juba lugenud ja kaasa noogutanud, teistelegi rääkinud, aga ise ei suuda ikka veel praktikasse rakendada. Õpetada on ikka lihtsam, jaaajaaa.


Aga tegelikult olen ma kaitstud, sest elu läheb oma loomulikku kulgu. Kõik on hästi.


Jah, Laura, waytogo!




Kõik oodatud: 18.08.09 kell 17.15 , BAM'i (Jaama 3B, Jõgeva)

Kommentaare ei ole: