8/04/2009

No tere.


Halleluujaam, täna siis Oakenfold, pärast kelle esinemist jahutab rahva maha mingi tädi. Fafa.


Tegelikult loodan ma väga, et laulukal püstijalu hüppe pealt magama ei jää, uni on kättemaksuhimuline, sest mina võitsin täna öösel teda 1/0 seisuga. Jälle. Üle pika aja. Sai ka Emajões suitsu tehtud ja kõikvõimalikud pubid ja baarid, sillaalused ja Herne poed ära külastatud ja 2 pakki suitsu tehtud. Hommikul jäi tööleminek nii hiljaks, et oleksin peaaegu bussist maha jäänud. Nüüd kella ühest saab tööpäev õnneks läbi ja saan end Tlna magada. Siiski oman väikest mõtet, et peaks endale väetimad sõbrad valima - sellised kes öö läbi töllerdada ei viitsiks.

Ahjaa, Kärdu soovitas eile head laulu, peaaegu ei mäletanud enam nime, aga läbi hägu siiski sõnad:

if you were here, I could deceive you

ja edasi tänu google'le

and if you were here, you would believe
but would you suspect my emotion wandering?
do not want a part of this anymore


(Cary Brothers - If You Were Here)



Tegelikult ongi mulle aitab sellest emotionally un/available asjast. Uued tunded valitsevad... või siis olen ma ennast totaalselt ära petnud. Igatahes feels different, feels like not giving a sht.

Praegu mõtlen pingsalt näituse asju läbi. Etsiis 18.08 Jõgsis (BAM'is) "Valgus ja värvid". Hetkel olete veel oodatud. Sest ma ei tea veel, mida üles panna ja kas ma üldse oma nägu näidata julgen, kui selle välja mõtlen xD Siuke äge ootusärevus.

then I'll be the rythm and you'll be the beat
and love, the shoreline, where you and I meet

(Lykke Li - Melodies And Desires)

Kuulake ka:



I'm good, I'm gone!
Tsau!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Näed, vaata seda ka:

http://www.youtube.com/watch?v=25VGdNU3nrU&feature=related

Laura ütles ...

Yeah, ma tean, ta on hea-hea-hea! :)