4/26/2010

All your base are belong to us.

Laupäeval ärkasin vara V's, loksusin Tlna ja kuulasin terve tee elektrot, et päikeselise ja pika päeva lainele saada (jah, ma avastasin elektropopi enda jaoks). The Postal Service't vist ei saa just nii elektroks lugeda, v? :D Mingeid sarnaseid jooni on igatahes.

Tender Lies - kõige nummim laul Freezepopilt, isegi liiga. Järgneval on nummit natuke maha keeratud:




Tln oli üllatavalt lahke me vastu. VIP-paraad esiridades. Kontsert oli endalegi hea, aga mitte päris see maagia, mis Trts, plaksutati liiga palju, nagu oleks sõnade vahelt tühik ära jäänud seetõttu. AGA K. tuli kontserdile mulle isiklikult näppu viskama - maalis iga oma küüne peale ühe mu nimetähe - hehe. Mjäuh! Ja kauge, ülihoolitsev sugulane tõi kimbu lilli ja kilekotitäie sööki (pool kilo maasikaid, 300 g sokolaadi, mahla, saiakesi ja pähkleid), sest ma olin ju ometigi terrrrrvvveee pääeeevv ooottsssaa nällllgggginnnuud. Jagasin kõik laiali. Peale kontserti pingelangus, särgid värgid, sai ka peatäis ära nutetud ja mere ääres jalutatud. Vaade klaassaalist oli fapustastiline ja kus veel saab tantsida päikseloojangu suunas?! Mmm...


Nüüd olen tööl. Õhtul Takariina ja Issi ja H'ga kohvikoogitama ning öösel öölaulupeole. Nädalavahetusel juba Kodijärve ja talgud, mis kujunevad pmst mu sõprade kogunemiseks. Kaunish!
Ja L-kiish. tuleb varsti tagasi!!! :)

Kommentaare ei ole: