12/15/2005

Lisaks.

Kriips läheb ka järjest paremaks. Või siis mina saan järjest rohkem aru, mida ta räägib.


______________________


* ( III )

sa ei näe et ma veel ei maga
kell pool kolm öösel ühtlaselt hallis ühikatoas
viies korrus ja kardinaid katsuv tuul
kuu kuri kahvatu kuu
karjub aknasse solvanguid
ja see ei olegi võib-olla üldse mu enese süü
unise aju segane sünnitis
et sapises valgusvihus mis
seguneb tänavalampide kollase karjega
tõuseb kõrgele üles vastab kosmose kutsele
aeglaselt kerkivaid maju
asfaldistsündinud torne
oleks mul ometi hääl karjuks
kiledast valgusest üle
VAADAKE!

Ja detsember surub mu sisse sõrmi
katsub mu juukseid koorib skeletilt naha
kahvatu koletis vaata ette
seisad äärele ohtlikult lähedal

katsu, siin roiete vahel
masin ei
peatu veel
niipea


*Kriips*

Kommentaare ei ole: