12/15/2005

Tallinn on mind sõnatustanud. Oma olustikuga.

Iga päev bussis samad tuimad näod ja sama valu erinevatel inimestel erineva kuju ja suurusega. Ma tahaks neid aidata, aga ei suudaks, ma tean, et ei suuda.

Muidu on rahu, liiga rahu. Tahaks vürtsi. Cayenne. Tahan suurt hunnikut musti nõusid mitte ühte tassi, taldrikut ja kahvlit/lusikat, tahaks tolmurulle nurgas, mitte igatsust, mugavat voodit, kuhu äärepeale hommikul riideid valides enamust kõrvale heita... Blabla. Ma tahaks mõtteid, häid mõtteid, mitte seda tühjust. Aga on veel aega, veel kannatan. Naeratan omaette ja tantsin üksi väikeses toas.

Tegelt ma ei istu pidevalt ühikas, kuigi nii võib tunduda -muig- Tahtmine ehk olekski, aga samas ma ei suuda olla pidevalt paigal ja rutiinis. Nüüd ongi rockcafe's käidud isegi 2 korda, esimene sattus pintsaklipslaste päevale ja teine spst kontserdile. Kuigi teine oli esimesest tunduvalt sümpaatsem, ei jäänud ikka midagi väga head. Tsipa-tsipa ehk. Käisin ka Pit Stop'is, mis on endiselt lahe just omaniku pärast. Inglise mehed, heh :D Levist väljas esimene kogemus - irw, pikajuukseline leti taga oli vist mingi kõva laksu all. Olustik iseenesest hea, aga Zavoodiga ei võrdle, sest see ei kannataks võrdlust välja. Lagi oli muidugi lahe oma paekivist võlvidega. Niiet ma päris ei sure tunnetevaesusesse ja igatsusse, aga arvamus ka ei muutu. 1:0.

A4 lubas, et läheme enne mu äraminekut Tallinna Gruusia restosse toitusid proovima. Kuigi mõlemad jõudsime arvamusele, et sõbraliku Givi seljataga on ikka kõht ära hellitatud. Leidsime ka, et kuigi viimasel ajal pole saatkond muutunud (paremusse), pigem maha käinud just oma personali kohalt (kõik vanad tuttavad olijad on vahetunud peale E.), ja lihata tseburekki ei saaks enam, siis hatsapurile ikka miski järele ei jõua ja satsibelile :) NÄmps.

Esmaspäeval, esmaspäeval! TARTU! Teisipäeval ehk Toomemägi, kui ma jälle kamba kokku ajan. Enne tuleb homme tubli olla ja laupäeval lõbutseda ja pühapäeval Jõgeval ära käia... Esmaspäeval ekskurss ja kodosõit. Here I go Tallinn, not yet, but soon.

Varsti hakkan Tõnismäelt Kristiinesse liikuma, ehk peab ka keskusest uued aknalauakaunistused ostma (loe - söök).

Adieu nüüd :)


*vaatab oma postituse pikkust - jah, Tallinn on mind sõnatustanud -muig-, vaid labased sõnad - ostetud/sunnitud? Aga kus olen ma ise?*

Kommentaare ei ole: