12/09/2005

You Are a Little Scary

You've got a nice edge to you. Use it.



Eile õhtul oli vist pingelõdvendus - käisin korra Kristiine keskuses saapaid vaatamas, kuna praegustest hakkavad juba varbad välja naeratama. Enne seda olin liiga hea ja tegin täiesti võõrale tüdrukule mingist ingliskeelsest artiklist kokkuvõtte. Tasuks naeratus ja aitäh. Kasmapolemittetore. Kristiinest jõudsin enne kümmet koju ja siis tapsin aega kuni kella 12ni. PIngelõdvendus väljendus kõige selgemini selles, et ma magasin sisse. Ärkasin kolmveerand seitsme asemel kell veerand kümme. Ma ei jõudnud isegi kohvi juua ja pidin oma esimese suitsu peapöörituse saatel tegema. Mu madal vererõhk... ajee. Lõppkokkuvõttes jäin hiljaks umbestäpselt 2h. MAU. Nüüd pean teisipäeval ka 10 tundi tegema 8 asemel. Aga ikkagi saan kolmpäeval kell 8 lahti. Näis millal tagasi Tartusse.

Igatsen juba neid arrrmsakssaanud Toomel käimisi cayenne'i-kakao ja naeruga.

Mis teha, mis teha, sõbrad...

Kat on kurb ja veidi haige. Kati on ka veidi haige, aga õnneks hakkab paranema. Katkised inimesed on vist veidi paranenud. Enda kohta ma ei oska öelda, sest ma olen praegu eemal. Tahaks, et tagasijõudes oleks selgem. Kuigi ilmselt midagi välja ei tule...


"And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen"

1 kommentaar:

(Tõnis) ütles ...

missa teed seal tallinnas? õnnepalu luges eile tampere majas luuletusi, ühes nimetas tallinnat karjuvalt materiaalseks linnaks (ei tegelikult kuidagi paremini ütles). ja tartu oli nagu unistuste linn, milleni muserdav reaalsus kunagi ei küüni.

ps. võid mulle meilile kirjutada, tonista@gmail.com