10/11/2006

Teen jänesehaake, hetketi isegi ennast pettes.

Viimased päevad on olnud huvitavad, väsitavad ka loomulikult. JA kõik on tasakaalus. Mina õnnetu. Varsti tuleb see periood, kui ma olen nii trööstitu, et ei oska enam midagi soovidagi. Tean, olen seal olnud.

Saaks ainult üle sellest... kinnisideest.

8 kommentaari:

tank ütles ...

kinnisideed tulevad ja lähevad, segadus jääb :)
tean, olen seal olnud :)

Laura ütles ...

Naljakas, sest mu kinnisideeks on saada üle sellest segadusest, milles ma viibin :)

Aloysius ütles ...

Ära vähemalt õnnetu ole. Oma kinnisideest üle saamiseks peadki leppima sellega, et asjad on segased. Natukene aega on broo ja siis saad uue hooga jälle alustada oma sasipuntra lahti harutamist. Kui see pole juba iseenesest lahti hargnenud, muidugimõista.

Tegelikult ma ju lihtsalt räägin - nagu ma isegi teaks, kuidas oleks hea või õige, eks ole. Aga... Jah. Tee nii :)

tank ütles ...

no see kinnisidee läheb üle. :)
segadus jääb, sest tänapäev ongi väga segane. meil on ju postmodernism ja relativism ja ateism ja kõik see.

Aloysius ütles ...

Jušt. Kõik on suhteline. Ergo - ka sinu kinnisidee ja segadus. Äkki ei olegi midagi?

Laura ütles ...

Tegelt mind ei olegi olemas, sest ma olen liiga hea. Ja kuna mind olemas ei ole, siis on kõik hästi segane.

Aloysius ütles ...

Kui sind olemas ei ole, siis ei saa sul ju ka mingeid kinnisideid ega sasipuntraid olla. No problemo seljuhul - palju õnne!

Laura ütles ...

tres bien! :P