9/28/2005

Do you believe in what you see?

Hommikul pusisin referaadi kallal budismist. Njah. Kummaline (olgugi, et ma olen seda sõna liiga palju viimastel päevadel kasutanud), ma ei osanud midagi varem arvata sellest usust. Nüüd ma tean rohkem, aga samas mitte. Ma sain teada, et tegelikult budismis ei olegi jumalat, kui mütoloogilist tegelast, vaid dharma, mõtteline ühik
vaimsust, nirvaana, kuhu tahetakse kogu nõutava täiuslikkusega jõuda. Aga samas... ei peagi tegema midagi muud peale mediteerimise... Või vähemalt seda arvatakse. Kes siis teab mis on üldse meditatsioon? Tasuta psühhiaater.... Brrf. Can you spell s-t-r-a-n-g-e?


Selle kõige kõrval on täna liiga palju
aega mõttetult kulutatud,
veel mõttetum oleks raisata aega
selle kirjapanemiseks.


Ük, üks asi - valimiskampaaniad täies hoos. Ma luban, et see aasta ma valima ei lähe, kellele olekski häält anda? Mingile suvakale, et pärast saaks mõelda - oipagan, ja mina toetasin teda... Arrghh, ei.





*Nothing is real*

Kommentaare ei ole: