9/26/2005


Eelnev post lendas ära lõunamaale enne kui suutsin rääkida oma romantilisest nädalavahetusest Loodusega... Nimelt veetsin laupäeva ja pühapäeva õunapuude otsas turnides *sihin-sahin-rigin-ragin-pots-bots* Taliõunad tahtsid korjamist ja kastitoppimist. Jaajaa. Sügisesed õunad, eriti martsipan, on parasjagu nii küpsed, et kui puu all suu lahti seista, siis kukuvad ise hammaste vahele ja sulavad keelepeal magusaks plönniks. Mmmmm :D Õunakook, õunamoos, õunapomm, õunakomm, õunamahl, õunavein, õuna-shallalaaaamisiganes :D Süüügiiiis hakkab pähe, karmilt. Ja mul tuleb varsti sünnipäev :) Ja mul on üks naljakas armumine. Ja mul on üldse naljakas. Ja siis on mul veel suur hunnik shokolaadi ja optimismikastmes pessimismi. Ja egoismus on ka. Ja suur hunnik kahtlust, et mu jutt kostab blondiinilikul, mida ma muidugi ei ole :D Ja see kollane jänes oma paueriga on ka. Duracell! Õunanägulisi unenägusid! :) Posted by Picasa

Kommentaare ei ole: