11/02/2008

24th here you are.


Olen igas päevas uus mina, igas olevas hetkes ja kõikides nendes ise-oldud päevades on midagi nii kaunist. Olgu see lihtsalt tavaline päev, kus päike veidi sooja toob või mõni päev, mille väärtust saad hiljem tundma. Olgu hetk enne südaööd, kui kellegi armsa kaugel olemine ei tundugi enam nii kauge, sest sõprus on suur. Olgu see õhtu, kui armsad sõbrad minu pärast kokku tulevad või hommik, kus ärkad väsinult kuid naeratusega. Olgu hommik, mil keegi ootamatu meelele pai teeb ja viimase asjana hüüab, et ma ikka valgust teistele ka viiksin.

Aitäh igale päevale kõige hea eest! Ja aitäh Teile kõigile, kes mu südame sooja hoiavad, kaugel ja lähedal!

1 kommentaar:

udukaru ütles ...

täpsusta oma tulekuid, uus päev, siis tean oma kuukiired kotti toppida ja lambad kokkupoole lükata sulle ruumi tehes :)