10/01/2005

2 days in 1

Neljapäeva õhtu oli tegus, irw. Pattaya & kursa rahvas. Ma jõin liiga palju, aga samas tantsisin ka liiga palju, et joodud Corsaro apelsinimahlaga, shampus, gin, siider, cooler (midagi ehk veel? höhö:D) oleks väga shvammiks tõmmanud. Piisavalt. Läbustati ikka korralikult, mina olin lihtsalt korralik. Palju lõunamaiseid rütme, räppi, rokki, diskot... Midaiganes, kõik sai läbi däänsitud. Kaua pole niimoodi... Viimase kahe kuu jooksul ehk ainult korra või paar enne seda. Aga vadeva. Peale peo lõppu ja osa rahva üllatuslikku kadumist marssisime kolme kursaka ja ühe tundmatuga täitsa otse mööda vabaduse puiesteed kinnise turuni ja sealt läbi vihmaussilõhnalise ja triibulise pargi Pool6-te. Alkoholimüük oli õnneks lõppenud, aga see ei tähendanud. Suuuuur klaas fantat, maitsetud küüslauguleivad jne... Koju sain vist kell 6 ja magama ehk pool seitse.

Järgmine päev algas kell 13.50. Kooli muidugi ei jõudnud, kahjuks, ausõna, kahjuks. Nii ei saa enam. Aga jah. Nii see päev mõttetuks saigi, korra ainult väljas. M'ga McD'st kohvi ja jäätist ja lisaks juttu. Ehk oleks isegi veel välja läinud, aga ma otsustasin, et aitab.

Emajõe-äärses pargis kumasid laternad eriti seksikalt, irw. Armsalt udune ilm oli, tegelt ka. Sügis on täielik.

Millegipärast mulle jäävad kummitama kummalised ehk isegi ebameeldivad juhtumused, milles nagu mina süüdi oleks, aga see pole kindel. See ebakindlus kisub pigem negatiivsuse poole. Olukorrad välgatavad mu mõtteist läbi tekitades võpatusi ja häbipuna põskedele. Ei ole hea. Auh.


Ööloomal on ka tegelt uni, päevareziim on ikka apsull segamini. AAaaahooe *haigutus*




Öödööd.

Kommentaare ei ole: