10/29/2005

Oeaaaahhh:) [rõõmus ohe]

Kuigi päeva algusest ei pea on tänane olnud asja eest. Nagu päris... Nägin issit, peale umbes pooleaastast vaheaega näen teada juba 2 nädala jooksul teist korda. Hm :)

Sünnipäeva ettetähistamine - hommikupoolik oma toas laamendades vajus sujuvalt karjumiseks. Aga õnneks see lõppes ja suutsin peale suruda oma suure soovi Tudengites ära proovida tagliatelle'd puravikukastmes. MMmm :)

Tegelikult oli täna väga rahustav, vaimne ja kunstiline - Baodingi (massaazi)kuulid ja nende keerutamine peos on hasarti tekitavad ja stiilsed, vääääga tsill on olla praegu, kui ma olen vist liiga palju neid keerutanud. Ja tulemuseks iga ümmargune asi tahab ka käes keerlema hakata (pean vist oma kuulikujulises pakendis huuleläike ära peitma, mudu ma lähen hulluks, kui kotis sobrades ette jääb :H Igatahes aitäh I. :) Teine vaimne külg on raamatud - Kareva "Aja kuju" ja veel üks luule ja üks eluraamat. Mäu. Ma pean ikka PÄRIS raamatuid ka lugema :D Kolm - keldris sobrades leidsin K.K. (endise korteri endine üüriline, praegune kunstikooli tähtis tegelane, kui ma ei eksi) joonistusi ja maale. Wooooaaaaaah :) Neid oli ikka suuuur posu, harutasin lahti ja umbes kümmet ei suutnud enam tagasi rulli keerata, et neid nurka seisma jätta ja nüüd nad ootavad mu otsust, mida nendega peale hakata. Üks võimalus on voodi kohale, kust ma ükspäev kõik sinna kleebitu maha kiskusin, liiga kirjuks läks... Hehe.

Praegu loop'ib Spandau Ballet - Through the Barricades, mida eile mängisid Püssikas George ja Thijs. MMMMMMMMM. Kus on alles mehed :H Ja nad sattusid kuulma minu laulu ja kutsusid laulma lavale, aga jah, õnneks/kahjuks seda siiski ei juhtunud. Impressioon on ikkagi vägev. Mäu. Nii kahju, et ma oma plaadi kunagi ammu kuskile Tiiva tänavasse maha unustasin... OEeeaahhh :S


Igatahes ma nüüd lähen ja keerutan ühe käega oma kuule (böhahaaa:H) ja teise käega hoian raamatut.


ÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!


Ahjaaa, vesipiip läheb ka käiku! Darampdadaaaa :)

Kommentaare ei ole: