10/04/2005

Tere!

Mina siin. Aga ma pean lahkuma.




Õhtul ehk pikemalt :H



Nii, kell on 21.40. Täna oli produktiivne päev tegelt - pangaskäik, kool, töö, külaskäik, postkastist valimisreklaami avastamine (kusjuures noortelt sotsialistidelt, kes arvasid, et ma pole varem hääletamas käinud, tüng!:P), diskussioon teemal "mina ei lähe seekord valima", laulukoor, kojumarss. Ehk läheb õhtu veel edasi, teemaga "karaoke". Tegelt ma olen väsinud. Hommikul läksin kodust kell pool kümme, koju jõudsin mingi vähem kui tund tagasi. Nälg majas, nii minul, kui kassil, tal on küll veits parem seis, sest viimase portsu kiisutoitu sai talle kojutulles antud. Lähengi talle süüa ostma ja tagasitulles pean olema otsustanud, kas minna või mitteminna, selles on küssa :) Njäu. Endale võiks ka midagi osta? K-KOHUKEST ÄKKI, böhahaaa. Minge pekki, "Postimees" täiesti õieti kirjutas, et kohukesepartei arvab, et selle süütukesemängimisega arvatakse, et nende valijad on lollid, dumbad, idioodid. Mina see igatahes ei ole, never. Andku mulle bensioonibõlvegs kuitahes miljon. Elu on praegu. Ah, ma ei viitsi närvi minna igast idiootsuste peale. Rukkilill mulle ka enam ei meeldi. Rikutakse kõik head asjad ära... Arrgh.

Ma nüüd tõusen siit ja lähen rahus, vms.

Piiish.


"Feed the fool, a piece of the pie, make a fool of his system, make a fool of his mind. Give him bottles of lies and maybe he'll find his place in heaven, cause he might just die" (J.Johnson - "Losing Hope")

Kommentaare ei ole: