10/06/2005

Let's talk about sex baby, let't talk about...

all the things.

Mu köha süveneb ja kuigi mul on palavikuline tunne, siis keskmine olek pole halb. Rahu. Mitte vaikus, aga rahu.

Sügis. Puude otsa torgatud lehti, punaseid, veriseid. Nad pole räpased ja koledad, aga ometi kukuvad nad alla ja neil tallatakse, kuni nad kaovad. Sarnane mälestustele. Minagi kõnnin lehti sahistades ja neid õhku lüües, ise õndsalt naeratades. Mul on hea, türkiis-sinine sall lõhnab tsitruse ja värskuse järgi, päike veel piilub pilvede vahelt ja kogub endale pilvetekke ümber. Varsti on tal soe ja mul külm, aga see ei loe. Sest ma olen soe, süda on külm, aga keha on kuum ja tuksleb siidkinnastes ja kolmekordse soojendusega 10-cm kontsasaabastes. Tee ja küpsised teevad ajule sooja, nagu ka kallistused armsatelt. Kõige armsam? Oeh. Ei :)


I just want you to know that I've been fighting you, and you lost.

Sex? Vahel on vahel, vahel on vahe (tsit. H.G)

Kommentaare ei ole: