10/25/2005

Täna, siin

Eilne jõulukataloog lebaskleb prügikastis jõulukartus ka. Aga külmajudinad tulevad veel ikka. Heh. Tegelikult ma oskan liialdada, aga jõuluparanoia on tõesti. Tingituna kingihirmust? Suurtest koledate pulstunud habemetega hiilgelmõõtmetega õllekõhuomanikest pervodest? (uiuiii, täna hommikul üks VANAmees hingas mulle bussis kõrva ja ma tahtsin ära veelduda, põrandale vajuda, ära voolata. Brr.

Nüüd adume puu läbimõõtu, mitte ümbermõõtu. OI ei, täna ei ole segaseajamise-päev vaid statistika alused, veel 22 minutit. Aamer. Tunni algusest, see oli 8.15, on suudetud tervelt üks veerg juurde tekitada, st kirjutada valemi väärtus/pi() ja seda pikendada terve tabeli pikkuses ja siis ümardada saadud väärtust täisarvuni. Well, how fun is that?

Ma eelistaks naerda naljade peale, mis ei ole isegi naljakad.

Eile oli naljakas, suutsin täielikult karbi kinni panna, jahmatada, shokeerida, ehmatada, midaiganes - ise olin naerukrampides. Ka hiljem, vaadates üht pildikogumikku, real life. Õhtul lisan ehk ka mõne pildi :)


OOgai, side lõpp.


Praeguseks.

Kommentaare ei ole: