11/11/2005

Just nendel päevadel, kuis täna
saan veeks ma, hakkan lombiks
just nendel päevadel, kuis täna
ei jookse, vaikin sambaiks

neiks, mis vihmamärjalt virvendades
teevad ringe ümber tuimuse ja kurva

viivad kaasa pekstes ennast oimetuks

nad jäävad vaikseks vastu kive

naerukive.




_____________


Hommikust saati mingi meelas keepsmile. Ja bussis vaadati imelikult, krt, las ma naeratan kui tahan, kasvõi üksi ja omaette avalikus kohas :D Nagu see mingi kuritegu oleks.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

tavaliselt on, jah, ühissõidukis inimesed nii mornide lõustadega. no eks teel olles, punkti B suundudes, mõeldakse ikka ohjeldamatult palju, hoopis vähem siis, kui ollakse päral (ei tea täpselt, keda parafraseerisin).

naeratus on nakkav, eks.
'naeratame, ja maailm naeratab koos meiega' tuleks kõigile eeskujuks seada..

(Tõnis) ütles ...

veider, keegi vist esineb minuna. igatahes ma ei mäleta, et ma seda esimest kommentaari oleks kirjutanud. pigem kindlasti mitte.

kurvakujuryytel

Laura ütles ...

Hm. Ma siis eemaldan selle.