11/08/2005

Right for all the wrong reasons & õnnesoov



Vakk, kuhu nii jõutakse, kui kirjanikud ei ole enam see, mida nad kirjutasid, vaid see, mis psüühiline häire neil oli. Koidula kleptomaan, Liiv skiso ja niisama hull. Kes veel?

Ei tahaks küll ennast väga kirjanikuks lugeda, aga häired on siiski. Aga isegi kui mäletataks... ma oleks isegi täiesti nõus... bizarre'ga. Sest see on nii mina. Nabast sabani. Halleluuja, aamen, paanika. Ma ju ei usu, halleluujasse. Amen on lihtsalt lõpp.

Viimane (korralik) raamat, mida loetud - Dante Jumalik Komöödia, inglise keeles. Kuigi keelevahe jättis ikka tunda, mulje hea. Kuni tänaseni, mil ta isiklikuks muutus - ma tean, et ei tohiks selliseid asju ka meelde jätta, aga ometi. Tegin testi kaks korda, tulemused ei olnud samad. Ehk isegi mõjus siis hästi...

The Dante's Inferno Test has banished you to the Third Level of Hell!
Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)Low
Level 2 (Lustful)Low
Level 3 (Gluttonous)High
Level 4 (Prodigal and Avaricious)High
Level 5 (Wrathful and Gloomy)Low
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Low
Level 7 (Violent)Moderate
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)High
Level 9 - Cocytus (Treacherous)Low

Take the Dante's Divine Comedy Inferno Test







Nädalavahetussündmused on liiga värvikad, et neid sõnadesse panna. Naerdes katkes katkemise tunne, ehk. Ma tahan veel, mõnd katkemist katkestada ja mõnda uustuttavat oma rongiunenägudesse ja valget marmorvalvurit mulle ja mu sõpradele rahu andmas... Yesh. Nii fakin fain :)


Susservusser. Miks alati kehvadele kirjasõpradele alati kõige parem on kirjutada? Nagu mina kirjutan siia ja nagu kirjutatakse mulle. Häh, iseteab.



Mathile palju õnne 1 k puhul :)

1 kommentaar:

(Tõnis) ütles ...

Uuem spekulatsioon on muidugi, et Ristikivi oli gei. Ma seda ei teadnudki, et Koidula kleptomaan oli. :)